Panic Blogi
- Millaisia ovat hyvät markkinointipelit ja mihin se perustuu?9.11.2022Hyvä markkinointipeli herättää nopeasti pelaajan huomion ja pitää pelaamisen kynnyksen mahdollisimman pienenä unohtamatta hauskuutta ja jännitystä. Tällä taataan positiivinen mielikuva pelin järjestäjän brändistä ja tuotteesta, sekä saadaan pelaaja kokeilemaan peliä uudestaan, jonka kautta myös mainoksen parissa vietetty aika saadaan useisiin Lue lisää
- Tutustu verkkosivujen ylläpitopalveluun2.11.2022Pelkästä serveristä eli palvelimesta maksaminen verkkosivuillesi saattaa tuntua säästämiseltä, mutta asia on oikeastaan päin vastoin. On monia syitä siihen, miksi verkkosivujen ylläpitopalvelu on nykyään tärkeä osa mm. sen suhteen miten helposti verkkosivusi on löydettävissä hakukoneista. Verkkosivujen ylläpito vaikuttaa merkittävästi Lue lisää
- Panicin WordPress-ylläpito – Miksi se on turvallinen ja kannattava?26.10.2022Panicin WordPress-sivuihin tarkoitetun ylläpidon palveluita ovat muun muassa domain-osoite, sähköpostilaatikoiden rajattomuus ja sähköpostituki, säännölliset WordPress-päivitykset sekä sen lisäosien ja teemojen päivitykset, tietoturvan ja sivuston toimivuuden monitoroinnit, sivustokohtaiset varmuuskopioinnit, hakukoneoptimoinnit ja lista sen kuin Lue lisää
- Markkinointipelit vs perinteiset mainokset9.8.2022Kilpailu markkinoinnissa yritysten välillä on rajumpaa kuin koskaan ja tämän vauhti vain tuntuu kiihtyvän. Kuluttajan huomio koitetaan napat kilpailijoiden keskeltä muutamien sekuntien mainoksilla ja ohjata mainoksesta eteenpäin esim. verkkosivuille jossa asiakkaan toivotaan tekevän osto tai olemaan yhteydessä. Markkinointia voidaan toteuttaa Lue lisää
- Astetta makeampi kokemus pelillä1.3.2019Panic tuotti kaikille tutun makeisbrändi Haribon neljännen kampanjapelin puolentoista vuoden sisään. Tämän lisäksi saimme ilon ja kunnian haastatella Haribon markkinointipäällikkö Marikaa, joka avasi hieman mitä he ovat peleistä hyötyneet ja minkälaista yhteistyö on ollut Panicin kanssa. 1) Kuka olet? Marika Ojapalo ja toimin Lue lisää
- Pelaaminen markkinoinnin työkaluna22.1.2019Pelaaminen on hauska ja erilainen tapa tuoda brändiä esille poiketen samalla perinteisestä passiivisesta viestinnästä. Peli on myös markkinointikeino, johon asiakkaasi osallistuvat omasta halusta tai kerääntyvät myyntipisteesi ympärille messuilla, kauppakeskuksissa, missä ikinä. Pelillä pystyt myös keräämään helposti yhteystietoja jälkitoimia Lue lisää